|More

Image info

author:

gremlins gizmo ze geek

genre:

Icons

style:

Doodle

rating

votes

1

views

38

comments: 58

cthulhu hey gothic

geuss what


Other drawings by gremlins gizmo ze geek


gremlins gizmo ze geek2017-09-27 14:33:29

one:wow that was fast


gremlins gizmo ze geek2017-09-27 14:33:05

okay bye


gremlins gizmo ze geek2017-09-27 14:32:27

it would be cool if you did all of them you don't have to draw all of them though


Captain.glitter.Pig2017-09-27 14:31:36

Oki i'll try and do it tomorrow cause i gtg.


gremlins gizmo ze geek2017-09-27 14:30:10

well its for the CN story can you draw what you look like in real life i'm doing the what we look like in real life thing and a tiny little spoiler your the main character,don't worry i'm the main character in super smash chronicals you can inclued any CN character you want a.k.a the ones i confermed p.s i just confermed villainous


Captain.glitter.Pig2017-09-27 14:24:09

oki what is it?


gremlins gizmo ze geek2017-09-27 14:21:50

are you still on


gremlins gizmo ze geek2017-09-27 14:20:09

also its been awhile and i kinda got a request for you


Captain.glitter.Pig2017-09-27 14:11:22

ohh oki


gremlins gizmo ze geek2017-09-27 14:10:36

sorry i was in the bathroom


Captain.glitter.Pig2017-09-27 14:00:40

still on?


Captain.glitter.Pig2017-09-27 13:54:07

nvm and yeah


Captain.glitter.Pig2017-09-27 13:53:45

nah you can if you want to.


gremlins gizmo ze geek2017-09-27 13:53:27

(presses play) oh


gremlins gizmo ze geek2017-09-27 13:48:25

i was suppost to hit play?


Captain.glitter.Pig2017-09-27 13:45:44

did you press the play button?
and what ya doing?


gremlins gizmo ze geek2017-09-27 13:41:33

yep


Captain.glitter.Pig2017-09-27 13:40:24

Bleh sorry did you see the new picture with M,017?


gremlins gizmo ze geek2017-09-27 13:39:28

i sure can


Captain.glitter.Pig2017-09-27 13:38:32

Yep and you see the picture with m,017?


gremlins gizmo ze geek2017-09-27 13:34:40

yay=3


Captain.glitter.Pig2017-09-27 13:33:42

Yeah i always try to be there for my friends.


gremlins gizmo ze geek2017-09-27 13:32:08

really(smiles)


Captain.glitter.Pig2017-09-27 13:31:09

You'd never lose me.


gremlins gizmo ze geek2017-09-27 13:26:24

i'm scared of losing my friends


Captain.glitter.Pig2017-09-27 13:24:35

Why?


gremlins gizmo ze geek2017-09-27 13:22:32

i thought you left


Captain.glitter.Pig2017-09-27 13:20:40

Why?


gremlins gizmo ze geek2017-09-27 13:20:19

no just scared and worried


Captain.glitter.Pig2017-09-27 13:15:26

did i make you mad?


gremlins gizmo ze geek2017-09-27 13:12:25

really


Captain.glitter.Pig2017-09-27 13:11:27

yep


Captain.glitter.Pig2017-09-27 13:11:14

Ahhh that's cool and could Bates be in the twinkling stars?He's is mythical creature after all.


gremlins gizmo ze geek2017-09-27 13:10:46

are you still on


gremlins gizmo ze geek2017-09-27 13:06:37

well the twinkling stars group is growing with more mythical creatures and for the CN story (i still don't have a title and all the ones i thought of suck)


Captain.glitter.Pig2017-09-27 13:03:18

Really what is it?


gremlins gizmo ze geek2017-09-27 13:01:17

well somethings cool actully


Captain.glitter.Pig2017-09-27 12:56:24

Ahh mine was a meh and what ya thinking about?


gremlins gizmo ze geek2017-09-27 12:55:37

and i've been thinking of stuff


gremlins gizmo ze geek2017-09-27 12:54:36

its okay


Captain.glitter.Pig2017-09-27 12:52:59

Yeah so how was your day?


gremlins gizmo ze geek2017-09-27 12:52:29

cool


Captain.glitter.Pig2017-09-27 12:50:00

just m,017 and something else


Captain.glitter.Pig2017-09-27 12:49:24

ahhh oki


gremlins gizmo ze geek2017-09-27 12:49:14

yeah i'm still on not like i got anything better to do and what is it


gremlins gizmo ze geek2017-09-27 12:48:18

sorry my sister again


Captain.glitter.Pig2017-09-27 12:47:48

Oki then,btw i'm working on something.


gremlins gizmo ze geek2017-09-27 12:46:50

and your in it too and i'm a character and the creator and in upcoming projects we can change it up a little


Captain.glitter.Pig2017-09-27 12:31:50

you stiil on?


Captain.glitter.Pig2017-09-27 12:25:36

Yeah and oki

12  

Terms of Use    |    Privacy    |    Copyright © 2009-2017 Slimber.com - All rights reserved.