|More

Author

Goku

genre:

Misc

style:

Other

rating

votes

3

views

55

comments: 9

Drawings of same genre

Drawings of same style

@rainpie

Idk what to draw so I drew your oc, looks kinda wonky though


Other drawings by Goku


aspen-otaku2017-02-04 15:15:02

dude, can you draw Uta from Tokyo Ghoul??


Goku2017-02-03 17:44:56

aaa ty


xxCOOKIEPELTxx2017-02-03 15:38:46

THIS IS AMAZING!! ^w^


Goku2017-02-03 14:20:53

same tho


aspen-otaku2017-02-03 14:19:09

I CAN┬ĘT DRAW!!!! :D


Goku2017-02-03 13:58:36

you're welcome ( ' u ' )/


RainPie2017-02-03 13:57:36

THX U MEH LOVES IT MEH DRAW U OC TOO!


Goku2017-02-03 12:05:42

fixed it yo


Goku2017-02-03 11:48:44

I just realized the ears are supposed to be green, b o i


you need to sign in to comment.


Terms of Use    |    Privacy    |    Copyright © 2009-2017 Slimber.com - All rights reserved.