|More

Image info

author:

Sushmit

genre:

Portraits

style:

Other

rating

votes

146

views

4715

comments: 61

The Hungarian Horntail


Other drawings by Sushmit


Kiandra_Bell_2017-02-27 14:18:16

nice picture......back at it again with those white teeth...


THEDARKMONSTER9292017-02-05 15:20:12

so cool great work!


Amtheyestia2017-02-03 01:23:32

Keep up the good work!!


Awesomewolf6572016-07-17 16:56:03

AMAZING!


Maxithebirdy2015-11-06 13:21:19

OMGGGGGGGGGG


Thunderwolf24562015-01-29 09:13:14

Holy crap awesome drawing!!!

My friend saw the teeth part and blurted: "Looks like hes been using his crest toothpaste ultrawhite!"

Needless to say. We all laughed and I wanted to slap her.
But keep up the good(Awesome) work!!


ihazcupcake1222014-12-01 12:14:25

how long did take u 2 draw this?


kaylin2014-11-26 16:04:19

AMAZING!


cinderleaf2014-10-11 06:20:44

REALY COOL


CrazyDude102013-03-31 14:43:08

hey could you look at some of my drawings and give tips or something? it would be great to get advice from a pro :)


CrazyDude102013-03-31 14:41:13

can u draw a person with red hair and blue eyes? that would b cool or draw you :) you are really talented and cool !!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) :)


Princesscoolgirl980 2013-03-31 09:59:56

HOW OLD ARE YOU??????????????


kinga kaminska2013-03-10 14:35:47

OMG PLEEEEEEEEEESE DRAW A WOLF!!!!!!!!!!!!!!!!!!


s3algirlie2013-02-18 07:27:06

OMG, DID IT TAKE YOU ALL DAY TO DRAW THIS?!?!?! Do you take requests? If so, can you draw me a wolf?


Emmathecatpretty-kitty2013-02-03 10:33:22

wow, sorry,but a dragon'll never look real because they don't exist,but I love your creativity.


Danceurheartout2013-01-29 11:25:47

This is not the Hungarian Horntail from Harry Potter! This is not what I was hoping for! Good drawing though :p


Kitkat3442013-01-28 14:40:10

Cool!!! i love dragons


Maya2013-01-28 11:11:56

Because you can draw that Rosalyn . :P


Rosalyn2012-12-22 04:25:15

thats c ooool howwwwwww?????????


Grace2012-12-15 10:55:24

Ahhhh! Is that thing real?


Taitum2012-10-20 20:07:01

AWESOMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


jonathan2012-10-13 20:37:49

isn't the horn tail harry potter licenced? plz rply!


Myr@2012-09-28 12:22:54

Fail >.> that must be copied


leafstar2012-09-14 18:21:30

can you make a warrior cat called spottedleaf plz


??????2012-09-14 18:19:44

wow no word to explain this bro


omar artist2012-07-13 11:49:50

that is atully amazing best drawing ever of a drogon on this website i hav only done 2 drawings and one is of a sunflower u should check it out every1


amber winslow2012-06-13 17:08:44

SOOOOOOOOOOOOOOOOOO! cool!


thegirlonfire2012-06-11 17:24:05

WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


shewolf2012-05-13 12:29:48

i love dragons there awesome






go dragons!!!!.....and pokemon!!!!!!!!


Hurricane :)2012-04-18 10:01:47

WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!


rachel .h.2012-03-31 07:41:09

I LOVE YOUR PIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


CaleyMul2012-03-25 18:09:52

did you teach yourself to draw? its AMAZING!!!!! best dragon pic EVER


Cayley2012-03-21 16:19:21

Wow. Thats all i can say. Its the BEST dragon pic EVER.


Maiboo2012-03-04 11:59:57

SOOO GOOOD I AM TOTALLY ONE OF YOUR BIGGEST FANS AND JUST SAYING...HATERS WILL BE HATERS, THEY'RE JUST JEALOUS AND THEY SHOULD GO BACK TO MCDONALDS, NOT DRAWING ON A DRAWING WEBSITE!! so yah
LUV IT!! <3


Whoopee Hurray2012-02-22 22:31:43

Wow, that was funny! This picture rocks!!!!


Silverline XD2012-01-15 23:23:58

holy shizt. this is some epic stuff!!! -- plz see some of my stuff! http://slimber.com/index.php?image=nobody-sees.g126390

-- visit mah dA page --> mercurypelt.deviantart.com


TacoCat2012-01-08 22:53:07

if you wanna see something interesting at the beginning press the play button!


wolf fang2012-01-02 18:17:15

I LISINED TO 5 BASSHUNTER SONGS WILE U WERE DRAWING THI & IT MAKES IT BETTER TO WACH TIS SENS IT SSSSOOOO LONG!!!!!!!!!!!!! =D


Ariana2011-12-24 13:40:13

AMAZING! I want to learn how to draw like that!


Shaddowluva2011-12-21 19:12:19

ur ur not a good drawer



ur the best ther is


Bella2011-12-18 14:01:45

can you draw a lion?


anastasia2011-12-14 18:07:30

press play everybody


Ravenwing2011-12-09 09:26:08

OMG! I love dragons, and I love harry potter series! Do you take requests?


olly4072011-11-26 10:07:22

woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow that is amazing bro


ADELEfan#12011-11-03 14:00:20

I love harry potter! i just started rereading the series


bethany shaw2011-11-03 12:17:53

wow! *.*


kyle 2011-11-03 07:20:24

that is freaking amazing! You can do that with a mouse? i can barely draw a stick figure well!!


somrigost2011-11-03 06:52:17

Nice :D You must have some mouse skills


kindle2011-11-02 17:40:48

omg O.e


Adreal2011-11-02 15:52:29

could you do a horse?

12  

Terms of Use    |    Privacy    |    Copyright © 2009-2017 Slimber.com - All rights reserved.